Go to top

Shipping and postage

-Kan jeg hente varene selv?
Ja det kan du. Om du ønsker, så kan du hente dine varer i våre lokaler i Sørlandsparken utenfor Kristiansand. Dette kan gjøres hverdager mellom 09-15.

Vi vil sende deg en mail eller sms straks dine varer er klare.

-Hvor lang leveringstid er det?
Det er normalt 2-4 virkedager leveringstid. Vi samarbeider med Posten/Bring, og alle bestillinger som blir gjort innen klokken 15:00 blir sendt ut samme dag.

-Sporing.
Når varene er ferdig pakket, og blir sendt ut fra vårt lager, så vil du motta en e-post fra Posten. Denne e-posten inneholder sporingsnummer på din pakke, slik at du kan følge med hvor den befinner seg. Posten vil også sende deg en SMS når pakken har ankommet ditt lokale postkontor, og er klar for henting.

-Er frakt inkludert?
Nei. Ved betaling så kan man velge om man vil hente dette hos oss i Kristiansand, eller om man vil ha dette tilsendt. Frakt koster 99,- og vil bli lagt til sluttsummen.

-Skade etter transport.
I de fleste tilfeller så bruker vi Posten og Bring til å levere varene ut til deg. Om du oppdager skade som kan ha oppstått under transport, så må du gjøre følgende;
-Ta bilde av skaden, og send dette til oss per epost.
-Ta vare på produktene og emballasjen.
-Kontakt oss for informasjon om eventuell retur